20070202

Nevada de Petals

No teníem el blog massa oblidat?, pos ale, a postejar, jejeje.
Avui parlaré d'un dels plugins del Beryl que va ser novetat en la seva edició del dia de Nadal, el snow. Aquest plugin el que fa és fer caure flocs de neu per la pantalla, molt nadalenc^^. Però em vaig posar a pensar a veure com es podria aprofitar aquest plugin la resta del any, per que tenir un plugin només pel Nadal... i se'm va ocórrer que també es podria utilitzar amb altres coses, ja que la imatge del floc és un png, es podrien utilitzar amb fulles seques a la tardor o flors a la primavera, per exemple.
Com que ahir vaig veure un vídeo on m'havien copiat la idea, l'utilitzaven amb fulles seques, i quedava molt guapu, avui he provat a veure que tal em quedava a mi amb pètals de sakura (flor de cirerer). I aquí teniu el resultat en un parell d'screenshots:



I si en aquest ultim screenshot mireu a la part superior dreta i a la inferior esquerra veureu 2 trossets de finestra, això és gracies a un plugin anomenat showdesktop que el que fa és moure les finestres, en aquest cas cap als cantons, una cosa similar al que diu el xavibuf, però aquí el pots configurar si cap amun, cap avall, cap a un costat, cap a on la finestra estigui més aprop, etc...
ja ne!(^_^)/~~

4 comentaris:

xavibuf ha dit...

Molt bonic lo dels petals! Li dóna un toc diferent, sense dubte, a l'escriptori.

Ara, jo em quedo amb el meu "Vista", què vols que et digui :P. M'agrada més que l'Ubuntu amb el Beryl.

Suposo que tenir 4 escriptoris deu ser còmode, però com tot, sinó ho tens no ho saps xD. Visca la ignorància.

redoxkun ha dit...

De totes formes si et fa ilu tenir 4 escriptoris crec que microsoft ja va treure un parche per que el windows els tingues a veure si ho trobo, vale:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

No tinc nidea de com deu ser...
I wenu, com vaig dir, pa gustos colores, cadascú amb el que més li agradi^^.

Anònim ha dit...

Lo de que caiguin coses no es el pluguin k mes m'agradi de beryl, de tota manera molt macu si que queda...

Beneim tots ara mateix al gran nou deu.. El Beryl!XD

xavibuf ha dit...

Si si, he provat lo de tenir 4 escriptoris... Però jo volia la pijada del cub :P. Només és per fardar...

Si trobés algo similar al cub per Windows em posaria 4 escriptoris, però no ho he trobat. Tampoc ho he buscat gaire, també cal dir-ho!